• Bilim mi haklı, din mi? Ya da belki…

    Evrim, canlıların uzun bir evrim süreci sonucu tek bir türden evrildiğini söyler, dinler ise tüm türlerin yaratıldığını. Ve bu ikisi birbirine karşıt değildir!..

    Tüm Yayını Görüntüle
    Bilim ve inancın neden sürekli karşı karşıya getirildiğini, bu ikisinin neden zıt kutuplar olarak görüldüğünü anlamadım hiç bi zaman. Din, her şeyin "yaratıldığı"ndan bahseder, ama bu yaratılışın şekli, süresi ve yöntemi hakkında bi bilgi vermez. Bilim ise belli bi yöntem öne sürer, eldeki bilgiler ışığında kuvvetli tahminlerde bulunur ve bunu ispatlamaya çalışır. Aslında; dinlerde bahsedilen...
  • Bak evladım, bu tip adamlar ölmez!.

    Tüm komik adamların 1-2 dergide toplandığı yıllarda, 90'larda, hayatımızın en kahkahalı adamlarından biriydi Kaan Ertem...

    Tüm Yayını Görüntüle
    Şimdiki gibi karikatürist başına 3 dergi düşmeyen, bütün harika isimlerin, tüm komik adamların 1-2 dergide toplandığı yıllarda, 90’larda, hayatımızın en kahkahalı adamlarından biriydi Kaan Ertem. Şuraya 1-2 cümle/diyalog yazayım, herkes tanır… – 8×4 diye bi parfüm çıkmış Erdener… – 32. – Efendim? – Yok bişey… – Bak evladım bu tip adamlar… – Bödööööööffffff! – Vaay...
  • Sevgili günnük…

    Bu sabah erken uyandım. Terliklere su verdim, bahçedeki pırlantaları budadım, kediyi şarja koydum… Kendime güzeeel bi pimapen demledim gri gri… Ohh pek güzel olmuş. Bugün...

    Tüm Yayını Görüntüle
    Bu sabah erken uyandım. Terliklere su verdim, bahçedeki pırlantaları budadım, kediyi şarja koydum… Kendime güzeeel bi pimapen demledim gri gri… Ohh pek güzel olmuş. Bugün güzel bi gün olucak; hayattan alabileceğimiz ne kadar zevk varsa hepsini 0.5 kalemle işaretleyin, sizi yıllardır osurtan barsaklarınıza teşekkür edin, gününüzü kutsayın. "Uzay mekiklerini sevmeyen, insanları sevemez" derdi rahmetsiz eniştem....
  • Geçmiş, gelecek ve şimdi: Hepsi aynı anda yaşanıyor olabilir mi?

    Fiziğin en güncel ve popüler kuramlarından biri; zamanın aslında akmadığı. Bu kurama göre; geçmiş, şimdi ve gelecek, hepsi şu an ve aynı anda yaşanıyor.

    Tüm Yayını Görüntüle
    Tam olarak deist bile değilim, zira dinleri, bütünüyle reddetmiyorum. Nasıl ki birileri İsa ya da Muhammed diye birinin gerçekten yaşadığını ve onlara gerçekten kitap indiğini ispat edemezse, ben de bunun aksini iddia edemem. Bu nedenle tanrının varlığına inansam da, dinler için var da diyemem yok da. Çünkü ikisinin de ispatı yok. Ama diğer yandan da,...
  • Kaptanınız konuşuyor!

    Şiir (!) yazmak ya da yazdığını sanmak isteyenlere altın formül 1. En basit cümleyi al, IQ yoksunu benzetmelerle çetrefillendirebilicen kelime ve bölümleri iyice dallandırıp budaklandır,...

    Tüm Yayını Görüntüle
    Şiir (!) yazmak ya da yazdığını sanmak isteyenlere altın formül 1. En basit cümleyi al, IQ yoksunu benzetmelerle çetrefillendirebilicen kelime ve bölümleri iyice dallandırıp budaklandır, cılkını çıkart! 2. Yeterince zırvalanmış cümleyi devrik hale getir! 3. Olur olmaz saçma sapan bi yerine "oysa" ve "ki" koy, oldu sana modern şiir :))) Örnek: Mum ışığında senin sevdiğin şarkıyı...
  • Yaşıyorum bu hayatı!

    Bunlara benzer en az 1 şey yapmadıysan hayatında çok şey eksiktir kankiş. Dene!!! Antalya dönüşü, THY uçağına binerken, kabinden çıkan pilotla burun buruna gelince, adam...

    Tüm Yayını Görüntüle
    Bunlara benzer en az 1 şey yapmadıysan hayatında çok şey eksiktir kankiş. Dene!!! Antalya dönüşü, THY uçağına binerken, kabinden çıkan pilotla burun buruna gelince, adam gülümsedi. Ben de gülümsedim ama aynı anda aklıma hep yapmak istediğim ama hep ertelediğim bi espri geldi… – Aaa, ben sizi tanıyorum!– ?? Nerden?? :S– Siz THY'de pilotsunuz! *** Kocamustafapaşa’da...
  • Bir test şeysi…

    Aşağıdakilerden hangisi o. çocuğudur? a) Ben diilim valla b) Bence c c) Abi ayıp oluyo ama d) Bu b hep bööle amk b) Nee? Yalan...

    Tüm Yayını Görüntüle
    Aşağıdakilerden hangisi o. çocuğudur? a) Ben diilim valla b) Bence c c) Abi ayıp oluyo ama d) Bu b hep bööle amk b) Nee? Yalan mı lan? c) Ne o. çocukluğumu mu gördün lan? b) Benle lanlı lunlu konuşma, oyarım tahtanı! d) Aha başladı gene b) Sus lan sende! Koduumun d'si Olm nooluyo lan, gene...
  • kemal canlı yayında (unutulmaz anlar)

    ZTV, 20 ocak 2008 – "tarihte yeni katılışımlar" programından alıntı… … – kemal bey, insanoğlunun bitmek bilmeyen iştahının sebebi gerçekten bu mudur sizce? – tabi...

    Tüm Yayını Görüntüle
    ZTV, 20 ocak 2008 – "tarihte yeni katılışımlar" programından alıntı… … – kemal bey, insanoğlunun bitmek bilmeyen iştahının sebebi gerçekten bu mudur sizce? – tabi ki de budur! aksini iddia eden şerefsizdir, hunhardır, hor gözle bakılmayı hak eden, kendini sonsuz karanlığa mahkum etmiş tıskıyttır! – biraz ağır olmadı mı efendim? canlı yayındayız, 70 milyon bizi...
  • tahrik hakkında kısa bilgi

    tahrik, 1990'ların 2. çeyreğinde, fındıklı yöresinde yaşamış, hayatın balını emmiş, bu arada farklı kültürleri ve anlayışları birleştirmediği eserleriyle nam salmıştır. asıl adının tahsin olduğu zannedilen...

    Tüm Yayını Görüntüle
    tahrik, 1990'ların 2. çeyreğinde, fındıklı yöresinde yaşamış, hayatın balını emmiş, bu arada farklı kültürleri ve anlayışları birleştirmediği eserleriyle nam salmıştır. asıl adının tahsin olduğu zannedilen bu yiğit ve gözü pek halk kahramanı, hayatta kaldığı 2.5 yıl içinde 50'den fazla esere imza atmış (eserler kendisinin değildir, bu terbiyesiz kendisininmiş gibi imzalamıştır), ilerleyen yıllarda, imzaladığı eserler gibi...
Yazı Formatı Seçiniz
Kişisel Test
Kişiliğe dair bir şey ortaya çıkarmayı amaçlayan sorular dizisi
Basit Test
Bilgiyi kontrol etmek isteyen doğru ve yanlış cevaplı sorular dizisi
Anket
Karar vermek veya görüş belirlemek için oylama yapmak
Serbest Yazı
Yazılarınıza Görseller Bağlantılar Ekleyebilirsiniz
Liste
Klasik İnternet Listeleri
Geri Sayım Listesi
Klasik İnternet Geri Sayım Listeleri
Açık Liste
Kendi öğenizi gönderin ve en iyi sunum için oy verin
Oylanabilir Liste
En iyi liste öğesine karar vermek için yukarı veya aşağı basın
Fotoyla Anlatım
Kendi resimlerinizi yükleyin ve birşeyler anlatın
Video
Youtube, Vimeo veya Vine Kodları
Ses
Soundcloud veya Mixcloud İçerikleri
Görsel
Fotoğraf veya GIF
GIF
GIF Formatı