DOLAR

32,8248$% 0.04

EURO

35,2439% -0.18

STERLİN

41,7711£% -0.2

GRAM ALTIN

2.451,13%-1,53

ONS

2.321,76%-1,60

BİST100

10.771,36%0,29

İkindi Vakti a 17:11
İstanbul AÇIK 27°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Fatih Solmaz’dan Hayat Spoylırları (Yeni)

ad826x90
ad826x90
ad826x90

*** Aşı denemelerinde denek olduğunuzda placebo vurulup vurulmadığınızı anlamak için aşıdan sonra hemen antikor testi yaptırabilirsiniz. Antikor oluşmuşsa placebo değildir olduğunuz şey… 

ad826x90

*** Neden “Gelini öpebilirsiniz” de, “Damadı öpebilirsiniz” değil ki? 

*** ‘Kapanış nedeniyle zararına satış…’ Bunların ne kadar samimi olduğu ilerleyen zamanlarda kapanıp kapanmamasıyla görülecektir nasılsa… Biz iyi niyetle onları doğru söylüyor kabul edecek olursak da; iş yerini kapatmayı bir ucuzluk şenliğiymiş duygusuyla coşkuyla yağmalamak bize yakışmaz deyip alışveriş yapmama yoluna mı gitsek bilemedim? E ne de olsa bir işyeri, ekmek kapısı kapanıyor sonuçta…

*** ‘Bilim adamı’ tanımlaması yerine artık nasıl ki ‘Bilim insanı’ tanımlamasını kullanarak cinsiyetçiliğe, ataerkilliğe bir darbe daha vurulduysa; balık adam tanımlamasını da balık insan diyerek güzel bir değişim yapabiliriz.. ‘Balık insan’ ne yaa, Balık Ayhan gibi hee hee hee…

ad826x90

*** Bir sokağa da gerçekten tabelalı filan resmi olarak “Barlar Sokağı” ismi verilsin artık…

ad826x90

*** MÜSİAD’ın müstakil iş adamı derneği değil de, müslüman iş adamı olduğu kabak gibi belli diil mi gardaşlar? İş adamı dediğin şey emlak mı? Ne müstakiliymiş? Yok dubleks…

*** Halk TV’yi gerçekten halk mı izliyor, yoksa elitistler mi çok merak ediyorum?

*** Pastane neden pizza satar abicim yaa? Tuzlular arasında neden küçük küçük pizzalar olur? Aman yaa…

*** Peltekse ya o dili ilk kullanan icat eden? ‘Norveççe’ bir peltek tarafından icat edildiyse? Öyleyse ne olacak ki dediğinizi duyar gibiyim, haklısın yaa hiçbir şey fark etmez deyip kaçar gibiyim… 

ad826x90

*** Alışveriş Merkezinde alışveriş kelimesi bitişik yazılırken avm ne? Şey olması gerekmez mi derkeeeen anladım acı gerçeği…

*** Bodrum’da her sene enflasyon oranının lahmacun fiyatıyla anlaşılmasından size de gına geldi mi?Gelmedi mi? Devam o zaman… 

*** Akaretler’in adını bir Trakyalı koymuş olabilir mi? Sanmam. 

*** Üflemeli çalgı çalanın illa ki ‘Ah İstanbul’u çalması bir tür mecburi hizmet midir, minnet borcu mudur?

*** Malkoçoğlu, Kara Murat gibi akrobatik hoplamalı zıplamalı tür döğüşlü filmlerdeki avizelerin, perdelerin, brandaların sağlamlığına olan sonsuz güvenin kaynağı ne ki?

ad826x90

*** Dünyanın en dışlanmış kişisi maç öncesi eksiklikten dolayı karşı takıma verilen kişi değil de kimdir…

*** Gelecek zamanlara kalmayacak o anın şeysi; ‘performans sanatı…’

*** Polis arabasına binerken kafayı vuranlar, yaralananlar ve hatta ölenler hangi dönemde gerçekleşti de biz hiç duymadık?

*** Orta Asya gırtlak müziğiyle rep yapan kardeşimiz neden yok hiç yav? Bence gayet de güzel olur aslında…

*** Yıl olacak 2021, neden halen düğmeyle açılıp kapanan elektrikli çekyat yok? Aşıdan önce bulunması gerekmez miydi?

*** Hababam Sınıfı’nda iyi ki fazla sayıda Ahmet yoktu. Sevimsiz, gıcık, iyi..

*** Nigar ismi ırkçı mı peki?

*** Türk insanının enseste karşı verdiği göz yaşartıcı mücadele; ‘Abi deme lazım olur..’

*** Artık sümüğü baloncuk olan çocuk hiç göremiyorum. Aşırı fakirlikle mi alakalıydı neyle ilgiliydi bilemiyorum bu baloncuk olayı?

*** Yozgatlı birinin Stockholm sendromuna girmesi de globalizme mi dairdir?

*** Süavi’nin sakal traşı fiyatıyla kirli Aras Bulut İynemli’nin sakal traşının berberde aynı fiyata olmasında inceden bir haksızlık var gibi geliyor mu size de?

Comments

comments

ad826x90
ad826x90
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

Sıradaki haber:

İbrahim Sarı’dan kare kare heyecan: Hırsız!

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

Araç çubuğuna atla